منتدي الربح للجميع make money 4 all
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي الربح للجميع make money 4 all

كيفية الربح من الانترنت وتحقيق دخل مادي مجزي

الرئيسيةبوابة الربحأحدث الصورالتسجيلدخول

اهم حاجة هتقراها اقدم لكم الشركة الربحيهfineptc الاعلان عليه 10$ و بتبدا ب40 اعلان

كاتب الموضوعرسالة
algndy
رابح جديد
رابح جديد

اهم حاجة هتقراها اقدم لكم الشركة الربحيهfineptc الاعلان عليه 10$ و بتبدا ب40 اعلان Empty
مُساهمةموضوع: اهم حاجة هتقراها اقدم لكم الشركة الربحيهfineptc الاعلان عليه 10$ و بتبدا ب40 اعلان   اهم حاجة هتقراها اقدم لكم الشركة الربحيهfineptc الاعلان عليه 10$ و بتبدا ب40 اعلان Emptyالأحد 03 يوليو 2016, 4:48 am

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة

1)بصو بقه انا مش هطول عليكم يكفي ان الموقع الي انا بكلمكم عليه ده اعلاناتة مش بيديلك 0.01$ زي المواقع التانية و عبل متعمل الي انتَ
عايزه ربنا معاك pale  

2)الموقع ده بقه بيديلك علي الاعلان 10.0$ يعني هنعملو ثروه و بيبقي في البدايه 40 إعلان يعني 40x10=400$

3)طبعا غير الإحالات الي هي Banners الي هو بيبقي الرابط بتاعك الي لمة حد يدخل عليه و يشترك يسعدك يهناك الاعلانات الي هو هياخدها انتَ هتاخد زيها يعني مثلا هو دخل علي الرابط بتاعك و اشترك و عمل ال40 إعلان و طبعا الاعلان ب 10.0$ يعني 10x40=400$ ونت نايم من غير متلمس الجهاز  و طبعا من غير مينقص منة حاجة و لو انتَ دخلت علي رابط بتاع واحد يبقة انتَ اخدت فيه ثواب و بتديله فلوس

4)و بدايه السحب بتبدا من 10000$ و هيجو زي الصاروخ دول 10$ يا جدعان و 40 اعلان دنت لو عملت الرابط بتاعك ده و بعتو  لميت و كل واحد عمل اعلان واحد هيجيلك 1000$ في اليوم دنا مرتبي اكبر من مرتب ابويا و لو واحد فاضي و عمل ال 40 اعلان هتبقي مليونير

5)و اكيد الناس الي في المنتدي عارفين كل الكلام ده و طبعا عارفين الي PayPal / Payza  

6)اما بقة لمة تيجي تحط فلوسك في ال PayPal / Payza دي سهله لمة هتسجل في الشركة الربحيه زي اي شركة ربحيه دخلت فيها قبل كده بتيجي علي اليمين بتلاقي كلمة اسمها with draw و هتلاقي الاتنين دولPayPal / Payza حط فلوسك في الي انتَ عايزه

7)الاعلانات بقة لمة بتسجل في الشركة بتلاقي كلمة فوق اسمها view ads بتدخل عليها و بتبدا تدخل علي الاعلانات و بيجيلك timer بيعد تنازلي من 60 لحد 1 و بعديها اقفل الصفحة و ارجع للصفحة الاولي تاني و هاكذا

Coolنيجي بقة للBanners الي هو الرابط بتاعك الي بتدعو بيه الناس بتلاقي كلمة علي اليمين مكتوب عليها your down line
و اول مهتدخل هتلاقي الرابط بتاعك

9)كده خلصنا و ده الرابط
http://www.fineptc.com/index.php?ref=algndy

10)و هقلك حاجة اهم من الي انا كتبو ده كلو وغلاوة الي جايبينك يا جدع بلاش بواخة و تمسح الجزء بتاعي الي في الرابط عشان انا مستفدش حاجة عيش و سبني اعيش احنا فؤره زي بعضينا و لو عايز تستفسر علي اي حاجة كلمني علي المنتدي العسل ده

اهم حاجة هتقراها اقدم لكم الشركة الربحيهfineptc الاعلان عليه 10$ و بتبدا ب40 اعلان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الشركة جديدة الرائعة بها 30 اعلان يوميا و الاعلان بسنت الحد الادنى للدفع 1 دولار الحق البيونير
» yourchoosebux 15 اعلان في اليوم الاعلان بسنت و ضغطة الريفيرال 0.75
»  وسع للكبير اوى yourchoosebux حد ادنى 2 دولار 15 اعلان فى اليوم الاعلان بسنت
» growingbux شركة جديدة بها 20 اعلان و الاعلان بسنت الحق العضوية البريميام
» احبائى اقدم لكم العملاقة الجديدة